Friday, September 26, 2008

很多的谢谢!

我现在很开心,很高兴!
因为我知道我没有,也不会后悔喜欢上俊杰。
在真的喜欢上俊杰之前。。
家里发生了很多事情。。
让我无法接受现实的残酷。。
那时候的我没有办法相信家里的任何人。。
觉得家里的人都不爱我,不关心我了。。
甚至讨厌这个家。。
差一点就闹自杀,走了。。

但是,当时听到俊杰的歌。
那温柔的声音。。
那么的温暖。。
他的声音让我清醒。。
让我知道我还有我的朋友。。
在我生命里那几位最重要的朋友。。
她们永远都在我身边。。
关心着我,陪着我。。
Sarah,Yun Fang,Yvonne,Zhen Hong。。
她们就是那几位从来不放弃我。。
不管我的脾气有多坏,我有多任性,多沮丧,多疯狂。。
她们都会陪着我,关心我。。

Sarah, thank you for everything... you are always there for me... you know me the best.. we have been friends since primary 3... although sometimes we quarrel.. and i really did ignore you.. those times, i m sorry.. but you are always a great and important friend to me... without you,somehow i don't know wad is smiling... and of cos i will nv know you can be so "cold" sometimes.. hahax.. thank you all these years... thank you for your care and support... LOVE YA~~~! you have to take care of urself, ok? losing you is not funny..

蕴芳,你还记得我们是怎么认识的吗?哈哈!那时候真的很不好意思,一直记不得你的名字。。但是,现在不叫你的名字,我还觉得怪怪的呢!我还会写你的华文名喔~!呵呵。。谢谢你。。谢谢你一直都陪着我,度过每一个难关。。我不懂的东西,你都会很有耐心的教我。。有时候我们会吵吵架。。但是,我们很快的就和好了。。因为有你,我不再寂寞。。当然还有Celeste。。虽然我们才认识短短的4年,但是你对我是了如指掌。。真的谢谢你!

Yvonne, i don't really rmb how we know each other.. is it when we were in TAF? that is like so long ago.. but somehow 缘分 let us know each other and become friends! you this girl, always so mature.. and we have lots of common things.. like love arcade, hate cosmetics and girly skirts and dresses.. hahax.. u help me solve lots of problems.. u always give me great advice.. and u know wad? everytime you smile, it brighten up my day!!! ^^ i always have fun going ur house.. playing and watch DVDs~! also, 大姐, Felicia, ur brother and your parents, always so take care of me and of cos all of us... thank you veri much!!!! 你的身体不是很好,要好好照顾自己知道吗?

Zhen Hong, this gong kia.. my little brother.. ALWAYS SO IRRITATING!!!! hahax.. but he is always such a nice boy... he always treat me so good... good until i cannot take it.. hahax.. Zhen Hong arh... thank you veri much.. although u r always so irritating and naggy... but thank you.. cos somehow sometimes u do knock some sense into me.. hahax.. however ur "emo-ness" do affect me a lot!!! so pls say out if u r unhappy, ok? i noe you when i was sec 2.. so we noe each other for like 3 years? u always wan to guess wad i was thinking.. but u always get it wrong.. although u dun really noe me well.. but i noe u do care for me.. thank you veri much.. and u you always wanted to noe something rite? now i tell u... yes, i do love u a lot... i always love u lots as a brother.. happy now? hahax.. all the best for ur O's!!

谢谢你们!
你们都参与了我的人生。。
让我的人生有了色彩。。
如果我的人生能写成一本故事书。。
我希望。。
书里的每一页,都会有你们!

当然,现在的我。。
搬了家。。
没有爸爸的打扰。。
我也慢慢的开始相信我妈和我姐。。
相信她们是爱我,疼我,关心我的。。
虽然有时还是莫名其妙的骂我。。
但是算了。。忍一忍就过了。。
和她们聊了天过后。。知道。。
虽然她们不喜欢我追偶像。。
但是,她们不会阻止我追俊杰。。
真的谢谢我妈把我养的那么大,又健康。。
还有我姐,帮了我不少忙。。
而且也很疼我。。

还有俊杰。。
他是最重要的。。
没有他,我不会看到那么多的东西。。
没有他,我也不会突然清醒。。
面对现实。。
也因为他,让我认识了那些JM。。
刚开始喜欢上俊杰的时候。。
我认识了他们。。
我只把他们当网友。。
但是,慢慢的我发现到。。
他们都是以家人的方式来关心对方。。
因为有了他们,在我相信我妈和我姐之前。。
给我家庭的温暖。。
让我没那么快放弃我自己。。
让我振作。。继续加油,努力下去。。
那些让我继续下去的JM家人们。。
Yuki (北京), 雯雯姐(河北), 11(沈阳), Connie(香港), Greenny(美国), Cherie(香港), 小庄和小茶, 超, 華姐(台湾),卡洛兒(台湾), Michelle(S'pore), ctrlplusz(S'pore), 熊 (广西),小雨,艾艾,小艾,林小二他妹,还有很多很多!
说不完的。。
对我们有些JM来说,俊杰是他们的老公,爱人,情人。。
但对有些JM来说,就像我。。俊杰是我们的大哥哥,老师,偶像。。
谢谢我妈,我姐!
谢谢Sarah, Yun Fang, Yvonne, Zhen Hong!
谢谢JM家人!
谢谢俊杰!

谢谢大家!
我爱你们!
我以后会开开心心的过日子的!
不会再让你们担心!^^

No comments: